Τετάρτη 18 Μαΐου 2011

19 Μαΐου... Πόντος




"Του Πόντου είμαι η Αμαζόνα
κόρη της θρυλικής Σάντας"




Στα χρόνια εγώ περπάτησα του θρύλου
που με του χρόνου τα φτερά πλανιέται
στων λαών τις αλάθευτες τις μνήμες
σαλπίζοντας τη δόξα των προγόνων.

Μόνη ή δίπλα στέκοντας
στους σκληροτράχηλους τους γιους της Σάντας,
ενάντια ορθώθηκα στον Τούρκο
με του πολέμου τ΄ άρματα ζωσμένη.


Κι άκουγα από ανέμους μακρινούς
τις άλλες αδελφές μου απ΄το Σούλι
να παραδίνουνε στο χρόνο την κραυγή τους,
που γινε θρύλος και τραγούδι
και σφράγισε με το αίμα της καρδιάς τους
και με το φως της όμορφης ψυχής τους, 
της ιστορίας τους τις αμόλυντες σελίδες.

Και τις παλιότερες λες κι άκουγα αδελφές μου
του Ευρώτα τις Σπαρτιάτισσες μητέρες.
Κι έσκιζε την ψυχή και την καρδιά μου
το τραγικό στους γιους τους  "ταν ή επί τας "!
Ευχή πικρή της μάνας προς τους γιους της, 
λεύτερη την πατρίδα να φυλάξουν
ή κάλλιο αλλιώς γι' αυτήνε ν΄ αποθάνουν.


Κι οι βάρβαροι, δειλιάζανε μπροστά μου 
θωρώντας την οργή στο πρόσωπό μου
και την απόφασή μου κάλλιο ν΄ αποθάνω
παρά της κτηνωδίας τους να γίνω θύμα.

Εγώ είμαι του Πόντου η Αμαζόνα
κόρη της ζηλευτής της Σάντας.
Ο χρόνος θα με κρίνει και η ιστορία 
αν τίμησα σωστά τους θρύλους των προγόνων.

Νυμφόπουλος Κώστας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου